Garantie
Wij geven om onze producten en doen ons best om deze in topconditie aan je te leveren. Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. In België geldt een verplichte wettelijke garantietermijn van 2 jaar. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat je als consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.
Ben je niet tevreden? Laat het ons weten!
We doen onze uiterste best om je zo goed en correct mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het gebeuren dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We zullen er alles aan doen om dit zo goed mogelijk op te lossen. Wil je een klacht indienen over een product of onze dienstverlening? We vragen je de volgende stappen te volgen.
- Maak jouw klacht eerst bij ons kenbaar. Wij behandelen jouw klacht serieus en het geeft ons de kans eventuele fouten te herstellen en onze dienstverlening waar mogelijk te verbeteren. Je kan jouw klacht mailen naar shop@goudwisselkantoor.nl. Omschrijf daarin duidelijk welke klacht je hebt en vermeld relevante gegevens, zoals ordernummer, jouw persoonlijke gegevens en hoe wij je kunnen bereiken. Indien dat jouw klacht verduidelijkt, vragen we je ook foto's toe te voegen aan jouw e-mail. We streven ernaar om zo snel mogelijk - doch uiterlijk binnen 14 dagen - inhoudelijk te reageren op jouw klacht.
- Het is ook mogelijk om jouw klacht voor te leggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform via https://ec.europa.eu/consumers/odr.
Wij waarderen het zeer, als je ons op hoogte stelt van eventuele problemen. Daarmee geeft je ons ook de kans om in goed overleg een oplossing daarvoor te vinden en zo mogelijk in de toekomst te voorkomen.